خط مشی سازمان

خط مشی سازمان

شرکت تولیدی شیشه ایمنی امید اصفهان با سالها تجربه، در زمینه تولید انواع شیشه خودرو فعالیت داشته و امکانات خود را به کار می برد تا محصولاتی را مطابق با استانداردهای اجباری موسسه تحقیقات و استاندارد صنعتی ایران ISIRI 709 و استانداردهای مورد نیاز مشتری تولید نماید. دراین راستا شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان کلیه نیازمندیهای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و IATF 16949 و استانداردهای سیستمی خاص مشتری را در سازمان شناسایی، طراحی و اجرا می نماید. در این راستا مهمترین جهت گیری های شرکت که توجه به آن توسط تمامی کارکنان و در کلیه فرایندها الزامی است در حوزه های زیر عبارتست از:

 

در حوزه کیفیت:

1-تأمین نیازهای مشتریان با هدف افزایش رضایت ایشان.

2-حصول اطمینان ازکیفیت محصولات تولید شده و مطابقت با استانداردهای ISIRI 709 و همچنین استانداردها و مشخصات فنی و کیفی تعریف شده توسط مشتریان و رساندن ضایعات به سطح صفر

3-فراهم آوری شرایط و محیط ایمن و مناسب کار و ارتقاء علمی و شغلی پرسنل سازمان.

4-انجام اقدامات لازم جهت بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات سازمان.

5-توسعه بازار و تنوع محصولات

6- شناسایی نیازها و انتظارات ذینفعان و برآورده سازی آن

 

در حوزه کدهای رفتاری:

ارزش های اخلاقی در این شرکت بر مبنای شرافت، صداقت در کار و گفتار، اخلاق پسندیده در برخورد با همکار در همه سطوح، حس نوع دوستی و همیاری و همکاری، رقابت سالم و مسئولیت پذیری بنا نهاده شده است. مدیریت شرکت اطمینان دارد با حفظ و تقویت این ارزش ها به موفقیت مداوم خواهیم رسید. در این راستا:

1- بر تشویق و ترویج این ارزشها در داخل سازمان و در بین کارکنان متعهد می باشیم.

2- در برخورد با رقبا و همکاران بیرونی همیشه این اصول را سرلوحه تصمیمات و فعالیت هایمان قرار خواهیم داد.

3- چنانچه یکی از طرفین قرارداد یا رقبا رفتاری نادرست و مغایر با این ارزشها داشته باشد، این مسئله نباید باعث شود که ما نیز از این اصل عدول کنیم.

 

سیاست ضد رشوه خواری:

مدیریت این شرکت معتقد است که در سایه پیروی از قانون و با جلب رضایت کلیه ذینفعان به اهداف مورد نظر خواهیم رسید. لذا هرگونه تبعیض و رفتار مغایر با قانون شامل دریافت یا پرداخت رشوه، ایجاد فساد اداری، نقض قوانین و ... صرفنظر از اینکه با طرفهای بیرون سازمان باشد یا داخل سازمان پذیرفته نیست. چنین تخلفاتی به شدت دنبال و پیگیری شده و مطابق با ضوابط شرکت با متخلفان برخورد خواهد شد و یا در صورت لزوم به مراجع رسمی ذیصلاح ارجاع می گردد.

 

سیاست افشاگری:

مدیریت این شرکت معتقد است همه افراد حاضر در شرکت در قبال اشتباهات و خطاهای عمدی و غیر عمدی، ملاحظات اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی مسئول بوده و نباید از موضوعی که می تواند به ضرر جامعه، کارکنان و سازمان باشد به راحتی عبور کنند. لذا حمایت خود را از کلیه افرادی که هر نوع خطا را از طریق کانال های تعریف شده افشاء و به گوش متولیان مربوطه در سازمان می رسانند اعلام می دارد.

 

این خط مشی به منزله چهارچوبی برای بازنگری اهداف کیفیت بوده و مدیریت سازمان متعهد می گردد، خط مشی در سازمان درک، اجرا و بازنگری شده و پیگیری های لازم جهت اطمینان از تداوم و بهبود عملکرد سیستم صورت می پذیرد.

طراحی و پیاده سازی توسط : دیجیتال مارکتینگ یلدا